ÜYE GİRİŞİ

bestoffice’a daha önce üye olduysanız lütfen üye olduğunuz e-posta adresini ve şifrenizi girin.

YENİ ÜYELİK

bestoffice’ta daha önce bir hesap açmadıysanız buradan yeni üye kaydı oluşturabilirsiniz

Şifremi Unuttum

Şifreniz e-posta adresinize gönderilecektir.

Sanal ofis nedir ? Yasal adres nedir ?

Türkiye Cumhuriyeti’nde her şirketin yasal adres göstermesi zorunluluğu vardır.Zaten kurulu şirketler için bu bir sorun değildir , fakat maddi gücü yeterli olmayan veya maddi gücü yeterli olsa da gereksiz maliyetlerden kaçınmak isteyen , parasını gereksiz yerlere harcamak istemeyen şirketler için bu çok önemli bir noktadır.Best Office sanal ofis hizmeti sayasinde çok ufak ücretler mukabilinde yasal adresle birlikte daha birçok  avantaja da sahip olabilirsiniz.

 

Sanal ofis , çalışmak için herhangi  bir ofise ihtiyaç duymayan şirket sahiplerinin başvurduğu  bir uygulamadır. Yeni bir iş yapmak isteyen kişilerin, işlerini yasal bir şekilde yürütebilmeleri için şirket kurmaları gerekir. Ancak şirket kurmak için de  resmi olarak gösterilebilecek bir adrese ihtiyaç vardır.Best sanal ofis’te  bu noktada şirket sahibi olmak isteyenlere hem prestijli bir adres , hem de ihtiyaçları olacak pek çok hizmeti sağlıyor.
 

Best Office’te sanal ofis sahibi olduğunuzda hem prestijli bir iş adresine sahip olursunuz hem de hiçbir ücret ödemeden profesyonel bir şirketin ihtiyacı olacak operasyonel destek de alırsınız. Telefonlarınız sizin şirketinizin ismi ile karşılanıp size aktarılır, posta ve kargolarınız sizin adınıza teslim alınır ve sizlere iletilir , Gönderilmesi gereken kargolarınız sizin adınıza gönderilir.Sizi ziyaret etmek isteyen misafirleriniz karşılanarak sizin adınıza ağırlanır.Best Office sanal ofis Ankara’da kiraladığınızda  Aylık olarak belli bir süre toplantı odamızı bedava olarak kullanabilirsiniz. Ekstra ihtiyaçlarınız olduğunda size özel fiyatlarla günlük , haftalık veya aylık olarak toplantı odası veya etkinlik salonu kiralayabilirsiniz . Böylece çok az bir maliyetle tamamen profesyonel bir hizmete sahip olursunuz.

 

Sanal Ofisler Yasal mı?

Türk ticaret kanununa göre şirket kurmak için sabit bir adres verilmesi yeterlidir.Bu adres ev adresi olabilir , kiralamış olduğunuz hazır fiziki  bir ofis olabilir ,sanal ofis’te olabilir.Vergi dairesi ve maliye açısından önemli olan budur.Yani tebligat yapılabilecek bir adres olması yeterlidir.Bu bakımdan değerlendirildiğinde sanal ofis yasaldır.

Etrafımızda çok sayıda kendi işini yapmak isten girişimci ile karşılaşıyoruz.Ve pek tabi ki bu insanların bir kısmının iş kurmak için maddi bütçeleri yeterli iken pek çoğumuzun sadece bilgi birikimi veya azmi var, elinde ise yeterli sermayesi yok maalesef.İşte Best Office sanal ofis yeni girişimcilere inanılmaz bir fırsat sunuyor . Best Office sanal ofis sunmuş olduğu çeşitli alternatiflerle girişimcilerimizin önünü açıyor.Ancak tabi ki bazı girişimcilerimizin kafasında bazı soru işaretleri belirmekte.Best Office sanal ofis hakkında.”Sanal ofis yasal mı ? ” şeklinde.Biz de şimdi bu konu hakkında bahsedeceğiz sizlere.Şimdi sanal ofis yasal mı ? sorusuna vereceğimiz cevap , kesinlikle evet olacaktır.

            Çünkü Türk Ticaret kanununda şirket adresinin gösterileceği yerin belirli bir tanımı yoktur.Örneğin ayrı bir elektrik sayacı olmalı  veya ayrı bir kapı girişi olmalı veya ayrı bir su sayacı olmalı gibi bir tanım mevcut değildir.Önemli olan şirketlerin faaliyetlerini yürütebileceği, resmi yazışmalarını yapabileceği , sabit bir yerin olması , yasal bir adresinin bulunmasıdır.Burada önemli olan size ulaşılabilecek bir iletişim kanalının bulunmasıdır.Siz de bir girişimde bulunmak istiyor ve elinizdeki birikiminizi ,işinizi geliştirmek için kullanmak istiyorsanız , eleman ve ofis giderleri gibi yüklü masraflara girmek istemiyorsanız Best Office sanal ofis’le işe başlamak sizin için ideal olacaktır.Böylece elinizdeki birikiminizi sadece işinizi geliştirmek için kullanabilirsiniz.

 

Peki ev adresi yasal adres olarak gösterebilir misiniz?

 

Aynı şekilde işe yeni başlıyorsanız , yine birikiminizi ofis ve eleman giderlerine harcamadan ev adresimi yasal adres olarak gösterebilirim diye düşünebilirsiniz.Fakat bunun belli başlı sıkıntıları vardır.

  • Birincisi ;ev sahibi değilseniz ,ev sahibinize haber vermeniz gerekir.Ev sahibiniz ise bu duruma müsaade etmeyebilir.
  • ikincisi ; bir apartmanda yaşıyorsanız , iş yeri açmak için tüm daire sahiplerinden onay almanız gerekiyor.Apartmanda oturanlardan 1 kişi bile itiraz etse , ev adresinizi yasal adres olarak gösteremezsiniz.
  • Üçüncüsü buna ek olarak evinizin bir alanını , çalışma alanına uygun hale getirmeniz ve ona göre döşemeniz gerekiyor.
  • Dördüncüsü; bir kira bedeli belirleyip bunun stopaj vergisini de ödemeniz gerekiyor.
  • Beşincisi; eğer tek yaşıyorsanz , veya aileniz de çalışıyorsa , gelen ve giden kargoları takip edecek evde hiç kimse olmayacak ,
  • Altıncı olarak müşterilerinizle bir toplantı yapmak istediğinizde bu toplantıyı evinizde profesyonel birşekilde gerçekleştirmeniz mümkün olmayacaktır.
  • Ayrıca şirketinizin ekonomik olarak sıkıntılı olduğu bir duruma düşerseniz , alacaklılarınıza karşı sorumluluklarınızı yerine getiremezseniz , eve haciz memurları geldiğinde , evinizdeki eşyanın önemli bir kısmını götürebilirler , ve komşularınıza karşı mahcup bir duruma düşebilirsiniz.Oysa ofisinizi best Office sanal ofisten kiraladığınızda , ofisinize haciz de gelse, ev halkı rahatsız olmaz , evinizden kimse eşya kaldıramaz ve komşularınıza karşı ev halkı mahcup bir duruma düşmez.

 

Best Office sanal ofis ve yasal adresi kullandığınızda ise böyle bir sorunla karşılaşmayacaksınız. Tüm bunlar olsa bile Best Office sanal ofis yasal adres’i kullandığınızda , oradan almış olduğunuz avantajlarla karşılaştırdığınızda , evinizi yasal adres olarak göstermek hiç te cazip gelmiyor.

Sanal ofis vergilendirme nasıl olmaktadır ?

Günümüzde sanal ofisler , birçok girişimci tarafından rağbet görmektedirler.Best Office sanal ofis sayesinde  girişimciler hem yasal adreslerini gösterebilmektedirler , hem de şirketleri için yapmaları gereken bir sürü gereksiz masraftan kurtulmaktadırlar.Böylece tüm enerji ve imkanlarını işlerini geliştirmek için kullanmaktadırlar.Birçok kimseye göre , kolay ve hazır ve fiziki ofislere göre çok çok daha az maliyetli olduğu için sanal ofis yasal adres uygulaması bir çok girişimci tarafından tercih edilmektedir.Fakat yine de bazı girişimcilerin kafasında ;

  • Sanal ofis yasal mı ?
  • Sanal ofis kullananların ne tür sorumlulukları vardır ?
  • Sanal ofis’te vergilendirme nasıl ?
  • Ve bu vergilendirme nasıl ve neye göre gerçekleşiyor?
  • Sanal ofis sözleşmesi var mıdır?
  • Sanal ofis nasıl kurulur ?
  • Sanal ofiste haciz olur mu?
  • Sanal ofise haciz gelir mi?
  • Sanal ofis nasıl oluyor ?
  • Sanal ofis nasıl kullanılır ?
  • Sanal ofis güvenli midir?
  • Sanal ofisin avantajları nelerdir?

 

Gibi soru işaretleri oluşabilmektedir. Ülkemizde özellikle büyük kentlerde birçok vergi mükellefi pazarlama,danışmanlık , müşavirlik , yazılımcılar , grafik tasarımcılar ,proje bazlı çalışan mimarlar , mühendisler ,  serbest meslek sahipleri ve bir çok farklı iş kolunda faaliyet gösteren girişimciler sanal ofis ve yasal adres hizmetlerinden faydalanmaktadırlar.Yani bir firmanın gerekli vergi yükümlülükleri ne ise , sanal ofisiniz ve yasal adresiniz olduğundaki vergi yükümlülükleriniz de aynıdır.Sanal ofis aldığınızda ayrıca ek olarak bir stopaj vergisi de ödemezsiniz. Bu da sizin ek bir avantajınızdır.

 

Sanal ofis sözleşmesi nedir ?

 

Diğer ofisleri kullanan insanların yapmış olduğu gibi Sanal ofislerde’de faaliyette bulunan şirketlerin kullanmış oldukları bir sanal ofis sözleşmesi veya yasal adres sözleşmesi vardır.Sanal ofis girişimci kullanıcılarına fiziki bir mekan sağlamasa da , girişimci kişilerin şirketlerine yasal olan bir adres verir.Bu yasal adrese sahip olabilmek ve best ofisin sunmuş olduğu diğer imkanlardan faydalanabilmek için bir kira sözleşmesi (yasal adres sözleşmesi ) yapmak gerekmektedir. Bu sizin şirket kuruluşunda ihtiyacınız olan yasal adrese sahip olabilmek için size sunulan tüm hizmetleri ve fiyatları içeren resmi bir belgedir.İmzalanan Best Office sanal ofis sözleşmesinin bir örneği de Best Office sanal ofis’te faaliyet gösteren girişimcilere  verilir.

 

Sanal ofis kullananların ne tür sorumlulukları vardır ?

Normal bir şirkette bir kişinin sorumlulukları ne ise , sanal ofis’teki şirketin sorumlulukları aynıdır.Fakat normal bir ofiste veya hazır ofiste bulunan şirketlerin giderleri yüksek olmasına rağmen , sanal ofislerde bu gider en minimum düzeydedir.Şirketinizin giderlerini Çok komik denecek rakamlarda tutabilirsiniz.Buna ek olarak prestijli bir adreste bulunabilir, ortak paylaşımlı ofisleri  ve toplantı odalarını kullanabilirsiniz.Bir sabit hattınız olabilir , gelen telefonlarınız sizlere sanki şirkette imişsiniz gibi karşılanır ve aktarılır, gelen değerli evraklarınız , posta ve kargolarınız sizin adınıza alınır ve sizlere teslim edilir. Gördüğünüz gibi normal ofiste bulunan bir şirket nasıl çalışıyorsa sanal ofis’te bulunan bir şirkette aynı şekilde çalışmaktadır, ve sorumlulukları da aynıdır.

Sanal ofis’te vergilendirme nasıl olmaktadır

Ülkemizde bürük kentlerde bir çok vergi mükellefi , yazılımcılar , grafik tasarımcılar, dedektiflik firmaları , pazarlama firmaları , danışmanlık firmaları ,mimarlık ve mühendislik firmaları sanal ofislerde faaliyetlerini çok başarılı bir şekilde yürütmektedirler.Ve zaten sanal ofislerde de bunlar için gerekli olan her türlü araç ve gereç mevcuttur.Sekreterlik hizmetleri , paylaşımlı ofisler , toplantı odaları , bilgisayar , fax, telefon ,temizlik hizmetleri vs.Sanal ofiste her türlü hizmet ve tebligat , vergi usul kanunu ve hukuki sınırlar içerisinde yapılmaktadır.Yani normal ofislerdeki firmaların sorumluluk ve vergilendirmesi nasılsa , sanal ofis’te bulunan firmaların vergilendirme ve sorumlulukları da aynıdır.

Bir firma Best Office sanal ofis’ten bir yer kiraladığında , bu sanal ofis için yapılan sözleşmelerde bulunan iş yerleri için vergi daireleri yoklama düzenlemekte olup , zaten ondan sonra kuruluşuna izin vermektedir.Eğer yasal herhangi bir sorun olsa , zaten vergi dairesi yoklamada bu şirketin kuruluşuna  izin vermez.Ve şunu şimdiden söyleyebiliriz , Dijital alt yapının her geçen gün gelişmesi ve rekabetin artması ile maliyetlerini düşürmek isteyen firmaların gittikçe daha çok tercih edeceği bir ofis uygulaması olacaktır.

           Sanal ofis nasıl kullanılır ?

 

           Çalışmak için çoğunlukla bir ofise ihtiyaç duymayan kişilerin , işlerini genelde dışarda halleden kişilerin kullandığı bir ofis türüdür.Sanal ofise sahip olan kişiler  her ne kadar dışarda işlerini halletseler de , yine de dönem dönem bir toplantı odasına ihtiyaçları olabilmektedir, gelen tebligatlarının takip edilmesi , dönem dönem şirket toplantılarını yaptıkları bir toplantı odasına olan ihtiyaçları , ayrıca Best Office sanal ofis kullanıcılarının kullanımına sunulmuş paylaşımlı odalardan aylık olarak faydalandıkları , çok avantajlı bir ofis türüdür.Sanal ofis kullanıcıları ofis’lerine hiç uğramasalar’da gelen çağrılar kendilerine aktarılır ve mesajlar kendilerine iletilir.

Sizin de fark ettiğiniz gibi sanal ofis’lerin çok esnek ve avantajlı bir kullanım şekli vardır.

 

 

Sanal ofisin avantajları nelerdir?

 

  • İlk kurulum ve maliyet avantajı
  • Prestijli bir yasal adrese sahip olma avantajı
  • Sekreterya avantajı
  • Evrak , kargo , posta takibi ve bildirimi
  • Paylaşımlı odaları aylık olarak belirli günlerde kullanma avantajı
  • Gelen misafirlerinizi karşılama ve ağırlama
  • Toplantı odalarını kullanma ve iş görüşmelerini profesyonel bir yerde yapma
  • Resepsiyon ve karşılama
  • Ücretsiz hızlı internet kullanımı
  • Ücretsiz ve sınırsız çay , kahve içme
  • Firmanıza sabit bir telefon hattı tahsisi ve çağrıları cebinize aktarma

 

Sanal ofis nasıl oluyor ?

Sanal ofis ; size ait sürekli bir ofisinizin olmadığı halde , Türk ticaret kanununa göre göstermek zorunda olduğunuz ,yasal adresinizi gösterebildiğiniz  , İletişim , tebligat ve posta hizmetlerinizi alabildiğiniz , Kendinize ait sabit bir telefon ve sekreterlik hizmetinizi alabildiğiniz , minimum maliyetle kendi işinizi yapabildiğiniz yeni nesil bir ofis türüdür.

Sanal ofis nasıl kurulur?

 

Sanal ofis fiziksel bir ofis ortamına ihtiyaç duymayan , yasal adres , iletişim bilgileri ve sekreterlik hizmetlerinin de bir arada kullanılabildiği bir best Office ürünüdür. Türk ticaret kanununda firnaların yasal bir adres gösterme zorunluluğu vardır.Best Office sanal ofis te hem firmaların yasal adres gösterme zorunluluğunu karşılamakta , hem de bunun çok daha fazlasını best Office sanal ofiste faaliyet gösteren girişimcilere sunmaktadır.Bu yüzden Best Office sanal ofis’e rağbet her geçen gün daha çok artmaktadır.

 

Normal bir ofisten çok daha kolay kurulmaktadır.Bir günde bile kurulumunuzu tamamlaya bilirsiniz.

 

Sanal ofis güvenli midir?

 

Sanal ofis hem yasal , hem de çok güvenlidir. Dışardan bir ofisi olduğunda inanılmaz bir masraf yükü ile karşılaşırsınız , Eğer evinizi ofis olarak gösterirseniz de , hem belirli bir alanını ofis haline getirmeniz gerekir , hem de eğer tek iseniz gelen evrakları takip için sürekli olarak evde bulunmanız gerekir, eğer ailenizle birlikte kalıyorsanız , hem aile içinde kendinizi tam olarak işe veremezsiniz , hemde şirketinize bir haciz geldiğinde , hem aileniz çok tedirgin veya rahatsız olur , hemde komşularınıza karşı rencide olabilirsiniz.

 

            Sanal ofisi hacizli firmalar kullanabilir mi ?

 

Şirketin içinde bulunduğu ekonomik durumu veya maruz kalmış oldukları kötü ekonomik  şartlar o firmanın adresini taşımasına herhangi bir engel teşkil etmez.Tüm hacizli firmalar’da , diğer ekonomik durumu iyi olan firmalar gibi adreslerini ,yasal olarak beyan etmek koşuluyla , merkezlerini taşıyabilirler , ve hacizli firmalar’da sanal ofis kullanabilirler , tıpkı durumu iyi olan firmaların kullandığı gibi.Hatta bu sıkıntılı haciz sürecinde , masraflarını azaltmak için , sanal ofisler kendilerine inanılmaz bir maliyet avantajı sağlar. Düşünün bir kere ; Şirket haciz işlemleri ile uğraşıyor ; fakat bu şirketin hem devlete karşı , hem de çalışmış olduğu mal ve hizmet satın almış olduğu firmalara karşı sorumlulukları hala devam etmektedir , fakat firma gelen hacizlerle hem hala yüklü masraflarla uğraşmakta , hem de toparlanma sürecine bir türlü girememektedir.Ayrıca gelen tebligatları takip edip , gerekli itirazları veya hukuki süreçleri takip edebilmek için bir türlü fırsat bulamamaktadır.Oysa bu hacizli firma adresini sanal ofise taşısa , hem maliyetlerini inanılmaz bir şekilde azaltacak , hem gelen tebligatlarını düzenli olarak takip edebilecek , hem de toparlanmak için gerekli adımları daha rahat atabilecektir.

 

 

            Sanal ofis kullananlar kimlerdir?

 

 Mimarlar , mühendisler , freelance çalışanlar , danışmanlık firmaları , müşavirler , yazılımcılar , grafik tasarımcılar , proje bazlı çalışan firmalar , Çalışmak için bir ofise ihtiyaç duymayan firmalar , sahada çalışan insanlar sanal ofisi kullanabilirler….

 

 

            Best Office Sanal Ofis fiyatları

 

       Best Office Sanal Ofis Paketleri

Best Office Ofis Kullanımı ve Sekreterya Hizmetleri

Basic

Star

Gold

Şirketiniz için prestijli ve güvenilir yasal adres

Posta,kargo,yasal evrak alımı ve bilgilendirme hizmeti

Size Gelen misafirleriniz için karşılama ve resepsiyon hizmeti

 

Sabit bir telefon numarası tahsisi ve cebinize yönlendirme

 

Firmanıza gelen telefonları karşılama ve sizlere aktarma

 

Ücretsiz paylaşımlı ofis kullanımı hakkı (gün)

1

5

10

Ücretsiz toplantı Odalarımızı kullanımı hakkı (Saat)

 

15

25

          Best Office Sanal Ofis Fiyat Bilgisi

 

Basic

Star

Gold

Aylık Ücreti

₺199,00

₺299,00

₺399,00

6 Aylık İndirimli Ücreti       (Bu paketteki  karınız % 19,52 )

₺999,00

₺1.495,00

₺1.995,00

Yıllık İndirimli Ücreti            (Bu paketteki karınız % 33,33)

₺1.791,00

₺2.691,00

₺3.591,00

 

 

 

Sanal ofis vergi dairesi yoklaması nasıl olmaktadır.

 

Günümüzde yazılımcılardan , mimar , mühendis ve avukatlara kadar pek çok farlı firma  , maliyetlerini azaltmak ve elindeki nakiti işini geliştirmek için kullanmak istediğinden dolayı , sanal ofislere rağbet her geçen gün daha çok artmaktadır.Fiziki bir ofisten çok , iş sahasında çalışarak , gezen tilki yatan aslandan evladır atasözünü kendine düstur edinmiş bu insanlar ,ticari bir faaliyette bulunabilmek için Türk Ticaret kanununa göre faaliyette bulunabilmek için yasal bir adres ve tegligat adresi gösterebilmek ve bunun yanında , sanal ofislerin pek çok avantajından faydalanabilmek için sanal ofislerde faaliyet göstermektedirler.Yani geleneksel ofisler için ödemeniz gereken kira, ofis dizaynı , vergiler , ve eleman masraflarından kurtulabilmek ve rekabet avantajı yakalayabilmek için sizde şirketinizi sanal ofislerde kurabilirsiniz.

            Peki bu işleyiş nasıl olmaktadır? Best Office tarafından verilen kaliteli ve farklı hizmet katagorileri farklı içeriklerle şirketlere sunulmaktadır.Bu hizmetler arasında Sekreterya , sabit bir telefon tahsisi , recepsiyon , karşılama , tebligatları teslim alma , ve müşterilerine haber verme , Paylaşımlı oda kullanımı gibi daha bir çok paketi kapsamaktadır.Müşterilerimizin kendisine uygun bir paketi seçmesiyle , sanal ofis kira sözleşmesi yapılıyor.Sanal ofis , yasal adres Ankara sözleşmesinde , Hizmetlerin niteliği , fiyatları , ödeme seçenekleri ,gibi bilgiler yer alıyor. Vergi mükellefi olan bu şirketlerin , firma kurmak veya şirketlerinin adreslerini değiştirmek için kendisinin veya vekalet vermiş olduğu mali müşavirinin vergi dairesine bildirimde bulunması gerekiyor.Ve bu şirketler yasal adres ve tebligat adresi olarak sanal ofisin adresini göstereceği için , sanal ofisin bağlı bulunduğu vergi dairesine başvurmaları gerekiyor.

            Vergi dairesine başvururnun ardından , vergi dairesinden en geç 10 gün içerisinde , bildirilen yasal tebligat adresine vergi dairesinden bir vergi memuru ziyaret gerçekleştiriyor.Vergi dairesinden vergi memurları tarafından gerçekleştirilen bu ziyaretin amacı , verilen bilgilerin ve şirketn yasal adresinin doğruluğunu teyit etmek.Yalnız bu ziyaret sırasında sanal ofis , yasal adres hizmeti alan firmanın  yetkilisinin veya vekaletini vermiş olduğu herhangi birisinin sanal ofis adresinde bulunması gerekiyor.Burada Best Office sanal ofis çalışanları sizlere gerekli yardım ve yönlendirmeyi yapacaktır zaten.Sanal ofisleri genellikle sahada çalışan firmalar kullandıkları için , vergi memurunun ziyareti sırasında sanal ofiste olmayabilirler.Bu durumda , Best Office sanal ofisin profesyonel resepsiyon ekipleri tarafından sizler aranırsınız , eğer yakın biryerlerde iseniz hemen gelerek , vergi dairesinden gelen vergi memurunun işlemleri ya o anda biter veya sanal ofise hemen gelemeyecek kadar uzakta iseniz , Best Office sanal ofis profesyonel ekibi  tarafından tekrar bir randevu talep edilir, ve size anında bilgi verilir.

Vergi dairesi yoklaması sırasında , resmi evraklarınızın bir kopyasını göstermeniz gerekebilir.Bu nedenle , vergi levhanız, imza sirküleriniz , vergi levhanız , şirketin sizden başka çalışanı varsa sgk gdökümü gibi belgeleri göstererek , şirketinizin kurulumunu tamamlarsınız.Ve artık , yeni adresinizde ticari faaliyete başlayabilirsiniz.

Bu aşamada , şirketin tüm kuruluş ve işlemlerinde Best Office çalışanları ve bilgi birikimiyle danışmanlık olarak , her aşamada sizlerle birlikte , sizlere yardımcı olacaktır.Sizde bu tecrübe ve avantajşlardan faydalanmak için Best Office sanal ofis yasal adres Ankara’yı tercih ederek bir adım öne geçebilir, ve rekabet gücünüzü katlayabilirsiniz…