ÜYE GİRİŞİ

bestoffice’a daha önce üye olduysanız lütfen üye olduğunuz e-posta adresini ve şifrenizi girin.

YENİ ÜYELİK

bestoffice’ta daha önce bir hesap açmadıysanız buradan yeni üye kaydı oluşturabilirsiniz

Şifremi Unuttum

Şifreniz e-posta adresinize gönderilecektir.

Hazır Ofis Kiralamanın Avantajları

Best Office Hazır Ofisler, ofis mobilyaları,Telefon ,fotokopi, fax ,yazıcı , Internet ve ağ altyapısı, sekretarya hizmeti ve temizlik hizmeti ile birlikte hazır olarak kiralama yapabileceğiniz ofislerdir.6-7 kişiye kadar olan şirketlere inanılmaz bir maliyet avantajı sağlar.

 

Hazır Ofisin Avantajları:

* İlk maliyet avantajı sağlar

* Kiralama’da kontrat süresi avantajı sağlar

* Vergi avantajı sağlar

– Bireysel olarak kiralama yapamayacağınız binalarda kiralama yapabilme avantajı sağlar

  1. Best Office Hazır Ofis Vergi Avantajı Sağlar

 

Bizden kiralamış olduğunuz bir hazır ofis , sizlere her ay düzenli fatura keseceği için bu fatura bedelinin KDV kısmını devlete ödemeniz gereken KDV’den tamamını düşebilirsiniz.

            Örnek olarak şirketiniz bu ay 10.000 TL + KDV fatura kesmiş olsun.Bu tutar KDV ile birlikte 11.800 TL olmaktadır. Ve bu kesmiş olduğunuz faturanın , eğer başka hiçbir fatura , mal veya masraf girdiniz yoksa , KDV tutarı olan 1800 TL’yi devlete ödemeniz gerekmektedir. Best Office’ten 2000 TL + KDV  değerinde bir ofis kiraladığınızda , başka hiçbir fatura girdiniz olmasa bile , bizim size kesmiş olduğumuz fatura tutarının KDV’si 360 TL’yi , devlete ödemeniz gereken 1800 KDV’den  düşerek 1800 TL- 360 TL = 1440 TL olarak , devlete ödemeniz yeterli olacaktır.

            Ancak bizden hazır ofis olarak kiralamak yerine , dışardan 2.000 TL’ye bir ofis kiralarsanız , ofis sahibinden fatura alamayacağınız için bu kira bedelinin % 20 si kadar yani 400 TL daha Devlete her ay stopaj vergisi olarak ödemeniz gerekmektedir. Yani toplam masrafınız  2.400 TL olmaktadır. Ve ek olarak devlete ödemeniz gereken KDV’yi tam olarak 1.800 TL olarak ödersiniz .

            Yani Best Office hazır ofis’ten  kira dahil toplam masrafınız 2.360 + 1800 - 360 = 3.800 TL olurken ,       

            Kendiniz ofisinizi dışardan kiraladığınızda 2.400+1.800 = 4.200 TL olmaktadır.

Gördüğünüz gibi Ofisinizi Best Office hazır ofis’ten kiraladığınızda ,

4.200 – 3.800 =600 TL her ay net olarak avantajınız olmaktadır.

 

Buna ek olarak Best Office hazır ofis’ten almış olduğunuz tüm faturayı , gider olarak yazabilir ve ödemeniz gereken ilk gelir vergisinden tamamını gider olarak düşebilirsiniz.Fakat ofisinizi kendiniz kiraladığınız zaman da bunu gider olarak yazabilirsiniz.

 

  1. Best Office Hazır Ofis Maliyet Avantajı Sağlar

Best Office’ten Hazır ofis kiralaması yaptığınızda hemen aynı gün ofisinizde çalışmaya başlayabilir ve sadece aylık ödemenizi yaparsınız. Ofisinizi kendiniz kiraladığınızda ise, emlakçı ücreti , depozito, ofis mobilyaları,boya , badana , elektrik , su , doğalgaz ,Yüksek hızlı internet , sekreter ve temizlik personeli, mutfak malzemeleri vb. için zaman ve para harmanız gerekir. Dolayısıyla hazır ofisin başlangıç maliyeti daha azdır.

2.000 TL Kiralı yer tuttuğunuzu varsayarak basit bir maliyet analizi yaparsak ;

Açıkça görüldüğü gibi Best Office te hem ilk kuruluş  maliyeti , hem de aylık düzenli giderlerde herhangi bir değişiklik yok , her ay sadece kira ödüyorsunuz , herhangi bir ek sürpriz masraf yok.

Fakat siz emlakçı’dan ofis tuttuğunuzda ilk girişte basit bir hesapla 23.000 lira , ondan sonra da her ay düzenli olarak 12.600 lira ödemek zorundasınız, Buna karşılık Best Office’e sadece 2000 TL ödüyorsunuz, Fark ve maliyet avantajı apaçık ortada.Neden elinizdeki sermayenizi masraflara harcıyorsunuz ki…

Best Ofiice’ten Hazır ofis kiralama’nın ne kadar avantajlı olduğunu aşağıda bir tablo ile anlatalım.

 

 

Hazır ofis maliyet avantajı tablosu

Giderler

Best office

ilk kuruluş

aylık gider

kira bedeli

2.000,00

2.000,00

2.000,00

stopaj vergisi

0,00

400,00

400,00

Aylık elektrik + su

0,00

0,00

200,00

İnternet + telefon

0,00

0,00

180,00

Doğalgaz + aidat

0,00

0,00

500,00

Çay kahve su

0,00

0,00

200,00

emlakçı ücreti

0,00

2.000,00

0,00

depozito 1 kira bedeli

0,00

2.000,00

0,00

işyeri elektrik abonman güvence

0,00

460,00

0,00

doğalgaz abonman güvence

0,00

510,00

0,00

su güvence bedeli

0,00

150,00

0,00

İlk giriş boya badana

0,00

1.500,00

0,00

Ofis için gerekli mobilyalar

0,00

5.000,00

0,00

2500 net maaşlı sekreter

0,00

4.556,00

4.556,00

2500 net maaşlı çay temizlik

0,00

4.556,00

4.556,00

 

 

 

 

Toplam

2.000,00

23.132,00

12.592,00

 

Bir elemanın maliyet hesabını , aşağıda linkini vermiş olduğum deloitte’in sitesinden sizde hesaplayabilirsiniz.

https://www.verginet.net/dtt/MaasHesaplama.aspx

  1. Hazır Ofisi Esnek Kontrat Süresi Avantajı Sağlar

Best Office hazır ofisinizi Ankara’da kiraladığınız zaman , şirketten şirkete değişmekle birlikte 1 yıldan kısa süreli olarak yapabilirsiniz, Emlakçı veya sahibinden Normal ofis kiraladığınızda 1 yıldan daha az bir süre ile kiralama yapamazsınız, daha erken kiraladığınız yerden çıkarsanız da , ev sahibinize göre değişmekle birlikte bir yıllık kira bedelini sizden isteyebilirler.Ve bu ofis için yapmış olduğunuz tüm masraflar da heba olup gider.